Quantcast

„Didžiajam trejetui“ Lietuvos reklamdaviai atriekia tiek, kiek ir šalies portalams

  • Teksto dydis:

"Facebook", "Google", "Youtube", specialistų vertinimu, atsiriekia nemenką dalį Lietuvos interneto reklamai skiriamų lėšų - manoma, kad tiuose tinkluose Lietuvos reklamdaviai skiria pinigų tiek, kad tai gali viršyti visas vietos portalų pajamas kartu sudėjus, sako rinkodaros specialistai.

"Google" atstovybės Baltijos šalyse vadovas Vytautas Kubilius, "Verslo žinių" paklaustas apie statistiką, teigė, kad "Google" nė vienoje šalyje atskirai neplatina apžvalgų, neatskleidžia klientų ar bendrų augimo duomenų, bet neslepia, kad pirmieji "YouTube", lietuvišką reklamą įsileidusios nuo šio pavasario, rezultatai išties gerokai pranoko lūkesčius.

Antrąjį šių metų ketvirtį palyginti su pirmuoju, rinkos tyrimų bendrovė TNS LT fiksuoja beveik 4 proc. mažesnę reklamos internete apimtį, tačiau didžiųjų tinklalapių pajamos šiemet auga gana sparčiai, o toks kritimas gali atspindėti prastesnius mažesnių portalų rezultatus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių