Quantcast

Lietuva apdovanota už paslaugų centrų rinkos plėtrą

  • Teksto dydis:

Ketvirtadienio vakarą Varšuvoje vykusiuose Vidurio ir Rytų Europos paslaugų centrų apdovanojimuose Lietuvos atstovai laimėjo 6 prizus.

Vilnius ketvirtus metus iš eilės buvo apdovanotas kaip labiausiai besivystantis paslaugų centrų miestas regione. Metų viešojo sektoriaus iniciatyvos apdovanojimas atiteko „Work In Lithuania“ talentų pritraukimo programai.

Už savo veiklą apdovanojimus gavo ir Lietuvoje įsikūrusios tarptautinės įmonės. „Cognizant Technology Solutions” laimėjo verslo procesų perkėlimo kategorijoje, „Danske Bank (GSL)“ antrą kartą iš eilės išrinktas metų paslaugų centru Baltijos šalyse, o „Western Union Processing Lithuania“ gavo apdovanojimą už robotizuotų sprendimų taikymą. Geriausio vadovo apdovanojimą gavo Šarūnas Šuipis, „Western Union“ Lietuvos padalinio generalinis direktorius.

Šiemet Lietuvos miestai ir šalyje veikiančios įmonės buvo nominuoti 15 kategorijų. Miestų kategorijose buvo nominuoti Vilnius ir Kaunas, įvairiose paslaugų centrų kategorijose varžėsi „Telia“, „Danske Bank (GSL)“, „Western Union“, „Nasdaq“, „Adform“, „Bentley Systems“, „Wix.com“, „NFQ Technologies“ ir „Skandia“, tuo tarpu geriausiais vadovais pretendavo tapti Rosita Vasilkevičiūtė („Danske Bank (GSL)“), Šarūnas Šuipis („Western Union“) ir Arminta Saladžienė („Nasdaq“).

Vidurio ir Rytų Europos paslaugų centrų apdovanojimai rengiami jau šeštus metus iš eilės. Nepriklausomas verslo profesionalų žiuri vertina regiono miestus, paslaugų centrus ir jų vadovus už paslaugų centrų sektoriaus plėtrą. Šiais metais apdovanojimams buvo nominuota daugiau negu 50 bendrovių iš Lenkijos, Vengrijos, Čekijos, Rumunijos, Latvijos bei Lietuvos. Sausio 31 – vasario 1 d. Varšuvos „Intercontinental“ viešbutyje vykęs renginys subūrė virš 300 svečių, kurie prieš apdovanojimo ceremoniją klausė pranešimų ir dalyvavo diskusijose.

Užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ duomenimis, 2017 m. šalyje veiklą vykdė virš 60 tarptautinių paslaugų centrų, kuriuose dirbo apie 15 tūkst. specialistų. Tikėtina, kad šis skaičius augs toliau. 2018 m. į šalį įžengs didžiausia pasaulyje viešbučių rezervavimo platforma „Booking.com“, kurios paslaugų centre per ateinančius kelis metus planuojama įdarbinti net 900 žmonių.

„Investuok Lietuvoje“ vertinimu, siekiant pritraukti daugiau paslaugų centrų į Lietuvą pirmiausia būtina gerinti investicinę aplinką: išplėsti verslo skrydžių geografiją iš ir į Lietuvą, o taip pat orientuoti švietimo sistemą atliepiant verslo poreikius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių