- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vienas esminių aspektų, kurį reikia įvertinti svarstant, kokiais kanalais efektyviai pasiekti tikslinį pirkėją, – verslo modelis. B2B (verslas verslui) įmonėms veiksmingiausi skaitmeninės rinkodaros kanalai dažnai skiriasi nuo B2C (verslas vartotojui) kanalų. Kodėl? Dėl unikalios srities auditorijos, kitokio (ir dažnai ilgesnio) pardavimo ciklo ir pirkimo sprendimų pobūdžio. B2B sandoriams paprastai reikia daugiau pastangų kuriant pasitikėjimą, kurio reikia didesnėms ar ilgalaikėms investicijoms. Štai keletas veiksmingiausių skaitmeninės rinkodaros kanalų, kuriais B2B įmonės gali komunikuoti su savo tiksline auditorija ir žengti žingsnius pardavimų link.
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)
Apskritai, turinio rinkodara yra labai svarbi B2B įmonėms. Ji apima vertingo, aktualaus ir nuoseklaus turinio kūrimą ir platinimą įvairiais kanalais, siekiant pritraukti ir išlaikyti aiškiai apibrėžtą auditoriją. Tai gali būti tinklaraščiai, atvejų analizės, internetiniai seminarai, padedantys edukuoti pirkėją ir pamažu keliauti pardavimų link. Veiksminga turinio rinkodara įtvirtina įmonę kaip rinkos lyderę, padeda didinti žinomumą ir potencialių klientų pasitikėjimą.
Tam, kad šis turinys, kurio didelė dalis talpinama interneto svetainėse, būtų randamas interneto platybėse, būtina pagalvoti apie interneto svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO). Dauguma B2B pirkimo procesų prasideda būtent nuo paieškos sistemų. Bene žinomiausia jų – „Google“.
Svetainės ir turinio optimizavimas pagal paieškos sistemos rekomendacijas ir atliktą SEO auditą bei tyrimus (raktažodžių, konkurentų ir pan.) gali padėti jums užimti aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatuose. Kaip galima įsivaizduoti, tai gana daug apimantis procesas, tad neretai ambicingi B2B verslai pasitelkia profesionalų pagalbą.
Profesionalios SEO paslaugos Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir kituose miestuose – teikiamos skirtingų skaitmeninės rinkodaros agentūrų komandų ir pavienių specialistų. Čia labai svarbu įvertinti projekto dydį ir jo įgyvendinimui reikalingas žinias bei specialistus (SEO specialistai, strategai, turinio kūrėjai, sklaidos specialistai ir kt.).
„LinkedIn“ – socialinis tinklas, idealus B2B verslo atstovams
„LinkedIn“ yra vienas pagrindinių socialinių tinklų B2B atstovams. Ši platforma idealiai tinka prekių ženklo žinomumui didinti, pritraukti potencialiems klientams ir didinti savo lyderystę rinkoje. Įmonės „LinkedIn“ verslo ir, labai svarbu, darbuotojų paskyrose gali dalintis aktualiu turiniu, dalyvauti diskusijose ir pan. Tai puiki vieta stiprinti įvaizdį, didinti žinomumą ir pažinčių ratą.
Mokama reklama paieškos sistemose ir soc. tinkluose
Mokama reklama – veiksmingas būdas B2B įmonėms greitai tapti matomoms paieškos rezultatų paieškos sistemoje, tiksliniuose soc. tinkluose. Tai ypač naudinga, kai per tokias platformas kaip, pavyzdžiui, „Google Ads“ ir „LinkedIn Ads“, galima orientuotis į konkrečias rinkas, įmonių dydį, lokacijas ir pan. PPC kampanijos gali būti pritaikytos taip, kad nukreiptų lankytojų srautą į konkrečius nukreipimo puslapius.
Elektroninio pašto rinkodara
Nepaisant to, kad elektroninio pašto rinkodara yra viena seniausių internetinės rinkodaros strategijų, ji išlieka labai veiksminga B2B komunikacijos atžvilgiu. Ji puikiai tinka potencialių klientų ugdymui, asmeniškai pritaikyto turinio teikimui ir išlikimui potencialių klientų ir klientų akiratyje. Tai puikus būdas dalintis informacija, ypač turint omenyje, kad B2B pardavimų procesas kur kas ilgesnis, o sprendimai labai retai priimami spontaniškai. Elektroninio pašto sąrašo segmentavimas ir turinio pritaikymas atsižvelgiant į pirkėjo kelionės etapą gali gerokai pagerinti įsitraukimo ir konversijų rodiklius.
Turite B2B verslą? Galvodami apie komunikacijos su tiksline auditorija kanalus remkitės ne spėjimais, o tiksliais duomenimis. Atminkite, kad kiekviena žinutė turi turėti aiškų tikslą, susijusį su ilgalaikės komunikacijos tikslais. Ir būtinai testuokite rezultatus skirtingose platformose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Dariaus ir Girėno stadione atidaryta nauja „Žalgirio“ atributikos parduotuvė
Dariaus ir Girėno stadionui tampant vis didesne traukos vieta, čia atsidarė ir nuolat veiksianti „Žalgiris Shop“ parduotuvė. Didžiausiame Lietuvos stadione, visai šalia Kauno sporto halės, įsikūrusi parduotuvė penktadienį oficiali...
-
Kauną pasiekė didžioji dalis unikalios „Mokslo salos“ ekspozicijos: prasideda montavimo darbai4
Šią savaitę Nemuno salos prieigose pasirodė pirmieji vilkikai iš Lenkijos, atgabenę dalį mokslo ir inovacijų centro ilgalaikės ekspozicijos. Įrengimo darbai „Mokslo salos“ erdvėse prasidės jau netrukus ir turėtų būti baig...
-
„Ignitis renewables“ jūros tyrimai naujų horizontų atvers ir mokslui2
Tūkstančiai įveiktų kilometrų Baltijos bangomis, ilgos valandos tyrinėjimų atšiauriomis ir netipiškomis sąlygomis. Planuojamo jūrinio vėjo elektrinių parko pasiregimo darbai pažėrė ne tik nekasdienių iššūkių. Neabej...
-
Ministerija pradeda Nacionalinio kraujo centro vadovo paieškas
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) skelbia konkursą Nacionalinio kraujo centro (NKC) direktoriaus pozicijai užimti. ...
-
Ministrė kviečia Japonijos įmonę „Sojitz“ kurtis Lietuvoje9
Ekonomikos ir inovacijų ministrė kviečia Japonijos automobilių, aviacijos ir transporto verslo bei infrastruktūros vystymo korporaciją „Sojitz“ kurtis Lietuvoje. ...
-
A. Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą2
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą su Lietuvos įmonėmis. ...
-
Vilniaus oro uostas ieško kavinių operatorių naujam terminalui
Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) ieško kavinių ir barų operatorių būsimam keleivių išvykimo terminalui Vilniaus oro uoste. LTOU ketvirtadienį pranešė paskelbusi patalpų nuomos konkursą, kuriame tikisi ir tarptautinių kompanij...
-
„Tele2“ tęsia palaikymą: kompensuoja tarptinklinio ryšio išlaidas vykstantiems į Ukrainą su misija
Jau šešioliktus metus trečią gegužės ketvirtadienį minima tarptautinė Vyšyvankos – tradiciniais raštais siuvinėtų marškinių – diena ragina prisiminti ir saugoti Ukrainos tradicijas bei paveldą. Ši...
-
„Capital Realty“ ir 20 NT agentūrų už kartelį – 0,7 mln. eurų baudų2
Nekilnojamojo turto (NT) bendrovė „Capital Realty“ ir su ja bendradarbiavusios 20 NT agentūrų sudarė kartelinį susitarimą ir taip apribojo konkurenciją, ketvirtadienį paskelbė Konkurencijos taryba. ...
-
Viceministrė: VERT galėtų būti suteikta galių kontroliuoti elektros sutarčių sąlygas
Tęsiantis ginčams tarp nepriklausomų elektros tiekėjų ir vartotojų, įskaitant ir vidutines bei dideles įmones, dėl baudų už nutrauktas sutartis, energetikos viceministrė Inga Žilienė sako, kad rinkos reguliuotojui reikėtų suteikti daugiau...