- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ pristato sparčiai modernėjančios kasdienybės ir stabilumo paieškų įkvėptą reklaminį klipą, kurio pagrindiniais herojais tapo senjorų pora. Jaukiu ir šeimynišku klipu siekiama priminti, kad tinklo vaistinėse senjorams suteikiamos išskirtinės nuolaidos nuo pat pirmos prekės, visą dieną.
Vaizdo klipe rodoma didelė šeima, savo įprastiems poreikiams nevengianti pritaikyti inovatyvių sprendimų: nuo interaktyvių aplikacijų telefone iki LED šviesos terapijos kaukės veidui. Nors naujausios technologijos dažniausiai būna skirtos palengvinti ar paįvairinti kasdienybę, prie jų taip pat reikia priprasti ir su jomis susigyventi.
Stabilumo svarba greitoje kasdienybėje
Vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė pastebi, kad dalis senjorų kartais jaučiasi tarsi nesuspėjantys kartu su pasaulyje vykstančiais pokyčiais ir naujovėmis. Todėl svarbu padėti jiems atrasti ilgaamžius bei nekintančius gyvenimo aspektus.
„Išskirtines nuolaidas senjorams pradėjome taikyti prieš beveik 5 metus. Nuo tada pacientus, turinčius „Mažų kainų“ kortelę su „Senjoro“ žyma, kasdien kviečiame vaistinėse apsipirkti pigiau. Supratome, kad išskirtinių sąlygų suteikimas senjorams stipriai siejasi su stabilumu, saugumu ir užtikrintumu. O to neretai gali pritrūkti nuolat skubančiame bei modernėjančiame pasaulyje. Dedame daug pastangų, kad „Camelia“ vaistinėse būtų užtikrinama ne tik kokybiška farmacinė paslauga ar visapusiškas rūpestis, bet ir taupus pirkinių krepšelis. Tai – vienas iš mūsų strateginių tikslų“, – kalbėjo A. Budrikienė.
„Camelia“ vaistinės išsiskiria savo pastovumu – senjorams taikomų nuolaidų sąlygos čia nesikeičia jau ilgą laiką.
2024 metais kovo mėnesį „Spinter“ atliktas šalies gyventojų nuomonės tyrimas parodė, kad didžioji dalis respondentų galvoja, jog „Camelia“ vaistinėse kainos yra mažiausios. Tyrimo rezultatai taip pat atskleidė, kad čia pacientus dažniau apsilankyti skatina specialūs lojalumo programos pasiūlymai, akcijos bei nuolaidos, taikomos tam tikromis valandomis.
Ramybė šalia stebinančių pokyčių
Kūrybinės vaizdo klipo idėjos autorių, reklamos agentūros „All Caps“, kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas tikina, kad būtent senjorai dėl gilios ir turtingos gyvenimo patirties, įvairius kasdienius pokyčius pastebi labiausiai.
„Laikai keičiasi taip greitai, kad tuo stebisi ne tik vyresnio amžiaus žmonės, bet ir dažnas dvidešimtmetis. Tačiau „Camelia“ vaistinės išsiskiria savo pastovumu – senjorams taikomų nuolaidų sąlygos čia nesikeičia jau ilgą laiką. Reklaminiame klipe norėjome parodyti, kad šalia stebinančių ir kintančių dalykų, visada galima rasti ramybės uostą“, – pridūrė jis.
Nuo balandžio mėnesio reklaminį klipą galima išvysti televizoriaus ekranuose bei socialiniuose tinkluose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno pramonininkų asociacija pasirašė sutartį su Lietuvos mokyklų vadovų asociacija2
Besibaigiant sezonui, gegužės 13 dienos popietę visi Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos (KKPDA) nariai rinkosi į metinį ataskaitinį susirinkimą, kuris vyko AB „Volfas Engelman“ Galerijoje. Asociacijos vadovybė naria...
-
Lietuvos ir Singapūro pašto įmonės sutarė bendradarbiauti
Lietuvos paštas su Singapūro paštu „SingPost“ susitarė labiau bendradarbiauti pašto bei greitojo siuntų pristatymo versle. ...
-
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną3
Žodžiai „dantų implantacija“ daugeliui vis dar asocijuojasi su itin sudėtinga ir daug laiko reikalaujančia procedūra. Tačiau medicinai sparčiai tobulėjant, o pasaulyje atsirandant vis inovatyvesniems metodams, šiandien pacientai &sc...
-
„Ryanair“ atidarė antrą orlaivių priežiūros angarą Kauno oro uoste – investavo 20 mln. eurų3
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ Kauno oro uoste antradienį oficialiai atidarė antrąjį orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastatą su dviem angarais, į kurį investavo 20 mln. eurų. ...
-
Žiniasklaida: Maskvoje vykusioje parodoje tarp dalyvių – Lietuvos įmonė „Tersis“7
Kovo pabaigoje Maskvoje vykusioje kasmetinėje logistikos parodoje tarp jos dalyvių pasirodė ir Vilniuje įregistruota pervežimų įmonė „Tersis“, rašo portalas „Delfi“. ...
-
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras ketina atleisti 39 laboratorijos darbuotojus4
Kėdainių rajone, Dotnuvoje, įsikūręs Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras, ketina atleisti 39, arba 8 proc. savo darbuotojų, tačiau įstaigos planus gali pristabdyti politikai. ...
-
Pirmasis pasaulyje autonominis keltas jungiasi prie „Tele2“ 5G ryšio: plukdo be kapitono ir įgulos
Daugeliui jau teko girdėti apie bepiločius automobilius, kurie vairuoja patys, tačiau ar esate girdėję apie keltą be kapitono? Vienintelis toks elektrinis autonominis keltas pasaulyje Švedijos sostinėje veikia jau metus. Tam, kad galėtų skland...
-
Statybų sektoriaus sėkmės variklis – vidinė įmonės kultūra
Šiuolaikinės įmonės kelia sau vis daugiau reikalavimų: vienas jų – vidinė kultūra. Vadovai suprato, kad bendrovės siekiamybė – ne tik pelnas, bet ir investicija į žmones – būtent jie pelną ir generuoja. Į vidinės ku...
-
Teismas: „TETE-A-TETE“ nepažeidė įstatymo leisdama asmenims žaisti nuotoliniu būdu iš užsienio
Praėjusią savaitę Regionų administracinis teismas konstatavo, kad Lošimų priežiūros tarnyba (LPT) nepagrįstai pripažino azartinius lošimus organizuojančią bendrovę „TETE-A-TETE“ kazino“ pažeidus įstatymo nuostatas,...
-
NT vystytojai: ar langų kryptys vis dar lemia būsto pasirinkimą – pirkėjų įpročiai gali nustebinti
Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei daugelio ligų tikimybę. Norėdami saulės šviesos turėti daugiau...